Пошук



головна сторінка

ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ МЕШКАНЦІВ РАЙОНУ

Приазовський сектор обслуговування громадян (сервісний центр) повідомляє, що консультації або раз‘яснення з питань пенсійного законодавства Ви можете отримати щоденно з 8 до 17 години, а також зателефонувавши на «гарячу» телефонну лінію по номеру 2-24-67.

Двічі на місяць, у другий вівторок та останній понеділок з 10 до 11 години проводяться тематичні «прямі» телефонні лінії – по номеру 2-22-31.

Сектор продовжує роботу щодо підвищення якості надання пенсійних послуг населенню району. Для того, щоб громадяни мали можливість оперативно отримувати послуги, не відвідуючи відділ, запроваджені нові форми дистанційного обслуговування:

Щотижня у пятницу с 9 до 11 години здійснюється онлайн-консультування у режимі скайп-зв‘язку ( Skype “priaz_ pfu“).

Звернення, скаргу, заяву або повідомлення можна відправити на електронну пошту відділу ( priaz@zp.pfu.gov.ua ).

Актуальну інформацію про діяльність Пенсійного фонду, про зміни в пенсійному законодавстві розміщено на сторінці відділу на веб-сайті Приазовської районної державної адміністрації (www.priazrda.gov.ua).

Багато пенсійних питань можна вирішити сидячи вдома у комп‘ютера і зареєструвавшись на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду (portal.pfu.gov.ua). З питань реєстрації і роботи портала звертайтесь за телефоном 2-24-67; 2-28-56.


 


 

ДО УВАГИ ПЕНСІОНЕРІВ


 

ОТРИМАЙТЕ ЕЛЕКТРОННЕ ПЕНСІЙНЕ ПОСВІДЧЕННЯ

Електронне пенсійне посвідчення (ЕПП) – це унікальний технологічний інструмент, який є:

  • платіжною банківською картою;

  • пенсійним посвідченням;

  • електронним цифровим підписом.


 

Як отримати ЕПП:

1.Особисто звернутись до управління Пенсійного фонду за місцем проживання з паспортом, довідкою про присвоєння ідентифікаційного номера, фото для подання заяви.

  • Внутрішньо переміщена особа додатково подає довідку про взяття на облік як внутрішньо переміщеної особи.

  • Інваліди 1 та 2 груп, які потребують постійного догляду, і особи, які досягли 80-річного віку, можуть звернутися до управління Пенсійного фонду по телефону або на електронну пошту для подання заяви вдома.

2.Особисто прийти зо зазначеного в заяві відділення Ощадбанку й отримати ЕПП.

3.Електронне пенсійне посвідчення виготовляється впродовж 30 робочих днів з дня подання заяви до управління Пенсійного фонду.

Телефон для довідок 2 24 67


 

ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ НА ВЕБ_ПОРТАЛІ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ

(www: // portal.pfu. gov.ua)

Пенсійний фонд України активно впроваджує дистанційні форми обслуговування громадянам. Сьогодні вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду надає можливість всім бажаючим вирішувати різноманітні питання пенсійної тематики без відвідування органів Фонду, а безпосередньо у себе вдома та у зручний час, лише зареєструвавшись в особистому кабінеті користувача.

Процедура реєстрації зрозуміла та нескладна, всі бажаючі мають пройти її без будь-яких проблем. Для кожної категорії користувачів передбачені свої сервіси та цікаві можливості. Пенсіонери в особистому кабінеті можуть ознайомитись зі своєю пенсійною справою, складовими пенсійних виплат, замовити довідку, записатись на особистий прийом до фахівця, подати звернення, дізнатись про перерахунок пенсії тощо.

Застраховані особи у будь-який час можуть подивитись свій страховий стаж, офіційну заробітну плату, проконтролювати свого роботодавця щодо сплати ним страхових внесків, від чого безпосередньо залежить набуття права на пенсію у майбутньому, замовити та отримати довідки форми «ОК-5», «ОК-7» та сформовані в особистому електронному кабінеті, верифікувати документи тощо.

Для громадян передпенсійного віку нещодавно запроваджений новий сервіс – призначення пенсію «в один дотик», а саме можливість надати заяву на призначення пенсії та відповідні скан-копії документів в електронному вигляді, безпосередньо в особистому кабінеті користувача. Простий для користування інтерфейс, конкретні підказки користувачеві на кожному кроці проходження процедури захищають майбутнього пенсіонера від всіх помилок, спрощують процес, скорочують терміни призначення пенсії. Інформування про стан опрацювання заяви та результати призначення пенсії дублюються різними комунікаційними каналами: в особистому кабінеті користувача на вебпорталі електронних послуг, SMS-повідомленням на телефон, меседжем на електронну поштову скриньку. При виникненні необхідності уточнень, їх можна зробити також дистанційно. Відвідування сервісного центру Пенсійного фонду відбуватиметься тільки одноразово – з оригіналами документів для отримання пенсійного посвідчення.

З вересня поточного року розпочав роботу в тестовому форматі новий електронний сервіс – мобільний додаток «Пенсійний фонд» для власників смартфонів та планшетів. Він забезпечує дистанційний доступ у кабінет користувача вебпорталу безпосередньо з гаджету. Це зручно та перспективно, адже сучасні громадяни передпенсійного віку не тільки добре обізнані у сучасних інтернет-технологіях, але й активно користуються аналогічними мобільними додатками, наприклад банківських установ тощо.

Наразі у мобільному додатку Пенсійного фонду активовані тільки декілька сервісів, які мають найбільший попит серед користувачів, але найближчим часом його функціонал буде розширено. Проект «Пенсійний фонд України у смартфоні» розроблено з метою реалізації розвитку системи надання послуг «Е-пенсія» та забезпечує максимально зручну та оперативну взаємодію громадян з Фондом.

Потреби роботодавців теж не залишились без уваги пенсійників: на вебпорталі електронних послуг Фонду працює кабінет страхувальника (роботодавця). Відтепер керівники підприємств можуть самостійно отримувати електронні довідки працівників, що містять інформацію про трудовий та страховий стаж, дані про нараховану заробітну плату, які враховуються для розрахунку всіх соціальних виплат. Формування та подача звернень на отримання необхідних довідок реалізовано через сервіс «Запит на отримання електронних документів». Довідки формуються автоматично, із застосуванням перевірочних кодів (цифрового та QR) та не потребують підпису фахівців Пенсійного фонду України. Це дуже зручно для керівників підприємств.

Реєстрація у кабінеті користувача або кабінеті страхувальника відбувається за допомогою електронного цифрового підпису (ЕЦП), його можна безкоштовно отримати в Акредитованих центрах сертифікації ключів (АЦСК), роботу з якими підтримує Пенсійний фонд (з переліком можна ознайомитись на вебпорталі). Наприклад, безкоштовно ЕЦП всім громадянам надають органи Державної фіскальної служби, а також своїм клієнтам – АТ КБ «Приватбанк» та АТ «Держаний ощадний банк України». Окрім того, ЕЦП можна отримати в інших АЦСК, на платній основі. Для пенсіонерів та застрахованих осіб існує ще одна можливість реєстрації в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг – за допомогою логіну та паролю, який надасть фахівець Фонду у відділі обслуговування громадян (сервісному центрі). В цьому випадку отримувати ЕЦП немає необхідності, але перелік активних сервісів буде обмежено.

Якщо виникли питання щодо використання дистанційних сервісів, фахівці Фонду у будь-якому відділі обслуговування громадян (сервісному центрі) на території області завжди допоможуть зареєструватися на вебпорталі електронних послуг, нададуть детальні консультації своїм клієнтам у телефонному режимі або безпосередньо на особистому прийомі. Заходьте на вебпортал за адресою: http://portal.pfu.gov.ua реєструйтесь та користуйтесь!

 

ПІДКЛЮЧИСЬ ДО СМС-ІНФОРМУВАННЯ

Всем застрахованным лицам и пенсионерам, которые зарегистрированы на веб-портале Пенсионного фонда Украины, имеют электронную цифровую подпись (ЭЦП), Пенсионный фонд начал предоставлять услугу СМС-информирования.

Теперь гражданам, которые желают держать руку на пульсе своей пенсионной или страховой жизни, Пенсионный фонд Украины с помощью СМС – сообщений предоставит различную информацию:

  • пенсионерам – о результатах рассмотрения обращения по новому назначению или перерасчету пенсий, возобновлении или прекращении выплаты пенсии, об удержаниях с пенсионной выплаты, изменениях размера пенсии, а также о необходимости обращения в управление Пенсионного фонда по отдельным пенсионным вопросам;

  • застрахованным лицам – ежемесячно об уплате или неуплате работодателем единого социального взноса и зачислении или незачислении этого периода в страховой стаж.

Услуга СМС-информирования бесплатная.

Как подключится к СМС- информированию?

Тем гражданам, которые уже являются пользователями веб-портала электронных услуг Пенсионного фонда и имеют ЭЦП, активация услуги осуществляется непосредственно на веб-портале.

Для этого вам необходимо выполнить следующее:

  • с помощью ЭЦП войти в личный кабинет на веб-портале;

  • в верхнем меню выбрать раздел «налаштування», а в нем – приложение «дистанційне інформування»;

  • поставте отметку напротив текста «надаю згоду на отримання СМС- повідомлень від ПФУ на номер мого мобільного телефону»;

  • в поле рядом укажите номер телефона, на который будут приходить СМС- сообщения, нажмите кнопку «зберегти»;

Всё, сервис СМС-информирования от Пенсионного фонда настроен.

Через несколько минут на ваш номер придет СМС-сообщение с подтверждением регистрации в системе СМС- информирования;

Застрахованным лицам одновременно с первым сообщением поступит СМС-сообщение с информацией о размере страхового стажа начиная с 2004 года.

Тем гражданам, которые не зарегистрированы на веб-портале Пенсионного фонда (это в первую очередь пенсионеры), а желающие получать СМС-сообщения необходимо обратится в общественную приемную управления на первом этаже к любому специалисту, который осуществляет прием.

 

Рада оборони Приазовського району

НАБОР НА ВОИНСКУЮ
СЛУЖБУ ПО КОНТРАКТУ!

Абетка безпеки

Абетка безпеки

Соціальні роліки "Дитина-нагорода за любов" та "Справжні чоловіки"

Абетка безпеки

priazrda_files/bg.jpg

Схема формування екологічної мережі Приазовського району

ДІЮЧИ РЕЧОВИНИ ЛІКІВ, ЩО БЕРУТЬ УЧАСТЬ У ПРОГРАМІ «ДОСТУПНІ ЛІКИ»

Оголошення

Інвестиційний портал Запорізької області

Інвестиційний портал Запорізької області

Докладніше

Брошура «Україна 1932-1933. Геноцид голодом»

Брошура деталізує історію Голодомору 1932-1933 рр., яку мають знати не лише в Україні, а й у всьому світі, та пояснює, чому Голодомор є геноцидом і чому таким його має визнати світове співтовариство.

Докладніше

Графік проведення «Прямої телефонної лінії» у Межрегіональному управлінні Національного агентства України з питань державної служби у Дніпропетровській та Запорізькій областях

Докладніше

Про сприяння у проведенні робіт з наповнення даними Державного земельного кадастру
Докладніше

Увага!Пряма лінія!

У п’ятницю, 2 червня 2017 року, відбудеться «гаряча» телефонна лінія, під час якої на запитання громадян відповідатиме народний депутат України, Артюшенко Ігор Андрійович. Звертатися ї 10.00 до 11.00 за телефоном 0-800-503-508 Всі дзвінки безкоштовні

УМОВИ проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» - головного спеціаліста відділу внутрішньої політики, звернень, контролю та організаційної роботи апарату Приазовської районної державної адміністрації Запорізької області (строково на період відсутності основного працівника)

Докладніше

всі оголошення

Конкурси!

Про головне


Гімн Приазовського району




волог.:

тиск:

вітер:



Урядові сайти