Обслуговування громадян Приазовського району
Приазовським відділом обслуговування громадян протягом січня – вересня 2019 року надано 10180 консультацій, послуг та роз’яснень, що на 1570, або на 118 % більше ніж за відповідний період 2018 року (8610).
Основні питання з якими звертались громадяни:
- щодо призначення пенсій –255 чоловік, або 3 %;
- щодо перерахунку пенсій – 386 чоловік, або 4 %;
- щодо розміру пенсії – 1433 чоловік, або 14 %;
- щодо отримання пенсійного посвідчення – 265 чоловік, або 3 %;
- щодо допомоги на поховання та недоотриманої пенсії – 354 чоловік, або 3;
- щодо надання довідок – 1281 чоловік, або 13 %;
- щодо виплати пенсії – 1117 чоловік, або 11 %;
- щодо визначення права на пенсію – 238 чоловік, або 2 %, тощо.
За січень – вересень 2019 року прийнято та зареєстровано в підсистемі ІКІС ПФУ «Звернення» заяв, в т.ч.:
- первинне призначення пенсій – 255;
- перерахунок пенсій –271;
- інше – 58.
В середньому до громадської приймальні щодня звертається 54 мешканця району.
З метою зменшення кількості звернення громадян безпосередньо до громадської приймальні, відпрацьована система прийому звернень через «гарячу» телефонну лінію, послугами якої скористались 4835 осіб (2018 р.- 5228 чол. ).
Значна увага приділяється розвитку дистанційних форм роботи, зокрема:
-
спілкування з громадянами за допомогою SMS – повідомлення. З початку 2019 року розіслано 239 повідомлень пенсіонерам району та внутрішньо-переміщеним особам, що на 158 менше, ніж за аналогічний період 2018 рік;
-
консультування з використанням програми SKYPE. За 2019 рік надійшло 3 Skype - звернень, що на 7 менше, ніж за аналогічний період 2018 року.
За для більш широкого роз’яснення пенсійного законодавства відділом проводяться семінари – практикуми « Школа майбутнього пенсіонера». З початку року проведено 3 таких семінари з 17 громадянами.