Пошук



головна сторінка

 

ДОВІДКА

про підсумки роботи із зверненнями громадян

в Приазовській районній державній адміністрації протягом  2017 року

 

1. Протягом   2017 року в Приазовській районній державній адміністрації проводилась системна робота, спрямована на забезпечення якісного і своєчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008  № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

 

2.  30.03.2017 року на колегії  Приазовської  районної  державної адміністрації       було   розглянуто  питання по роботі із зверненнями громадян, а саме: «Про підсумки роботи із зверненнями громадян в Приазовській райдержадміністрації в  2016 році», про що було  видано розпорядження голови райдержадміністрації № 94 від 03.04.2017 року « Про підсумки роботи із зверненнями громадян в Приазовській райдержадміністрації у 2016 році»

30.11.2017 року на колегії Приазовської районної державної адміністрації було розглянуто питання по роботі із зверненнями громадян , а саме « Про роботу із зверненнями громадян в Приазовській райдержадміністрації» та видано розпорядження голови райдержадміністрації від 01.12.2017 року № 392.

 

3. Протягом звітного періоду було видано наступні розпорядження голови райдержадміністрації по роботі із зверненнями громадян:

- від 03.01.2017 року № 3 « Про організацію роботи зі зверненнями громадян»

-  від 03.04.2017 року  № 94 « Про підсумки роботи із зверненнями громадян в Приазовській райдержадміністрації у 2016 році»

-    від 01.12.2017 року № 392 «Про роботу із зверненнями громадян».

 

    4.  На виконання розпорядження голови районної державної адміністрації від 03.01.2017 року 33   «Про організацію роботи із зверненнями громадян», яким затверджено Графік заслуховування у 2017 році особистих доповідей голів сільських, селищних рад, керівників структурних підрозділів. Протягом звітного періоду перед головою райдержадміністрації прозвітували 17 посадових осіб  - 12 сільських, селищних голів (Мкаівської, Дівнинської,Дмитрівської, Приазовської, Нововасилівської, Беседівської, Богданівська, Володимирівська, Добрівська, Шевченківська, Воскресенська та Новоспаська с/р) та начальники  відділу культури, туризму та архівної роботи райдержадміністрації, управління фінансів, управління соціального захисту населення, відділ агропромислового розвитку та відділ освіти, молоді  та спорту райдержадміністрації  про стан роботи із зверненнями громадян на підзвітних територіях.

   

5.  Розпорядженнями голови райдержадміністрації від 24.11.2015 року № 415, від 19.12.2016 року № 428 створено постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян при голові районної держаної адміністрації, затверджено її склад  та Положення.

   Засідання зазначеної комісії проходить під керівництвом голови райдержадміністрації щомісяця (першого четверга). Протягом першого півріччя 2017 року проведено 12 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. На засіданнях зазначеної комісії розглядаються нагальні проблеми з питань організації роботи зі зверненнями громадян в Приазовському районі та системних питань, з якими звертаються громадяни до райдержадміністрації та місцевого самоврядування; заслуховуються звіти керівників структурних підрозділів райдержадміністрації та голів сільських, селищних рад.

           

 6. Особисті прийоми громадян керівництвом райдержадміністрації здійснюються згідно з розпорядженнями голови райдержадміністрації від 01.12.2016 року № 406 «Про затвердження графіків особистого прийому громадян в Приазовській райдержадміністрації» та від 01.12.2016 року №404 «Про затвердження графіку проведення виїзних особистих прийомів громадян посадовими особами  Приазовської райдержадміністрації»,  які затверджуються щомісяця. Дані графіки оприлюднені на офіційному веб-сайті Приазовської райдержадміністрації.

Протягом зазначеного періоду, згідно затвердженого графіку, проведено - 119 прийомів, з них: особистих - 71 (головою – 24, заступниками – 47) та  48 – виїзних (головою - 24 , заступниками -24).

 Всього на особистих прийомах в райдержадміністрації протягом 2017 року розглянуто 110 звернень (в тому числі 91 - головою райдержадміністрації з них: на особистих – 69, на виїзних – 22).

Через газету «Приазовская новь» та на офіційному  веб-сайті  Приазовської райдержадміністрації  населення району може ознайомитися з проведенням виїзних прийомів керівництвом райдержадміністрації. В фойє першого поверху адміністративної будівлі, в якій знаходиться райдержадміністрація, розташовано  інформаційний куточок на якому розміщена інформація про проведення прийомів керівництвом райдержадміністрації, облдержадміністрації, районної ради.

  

  7.  Протягом 2017 року, згідно затверджених графіків головою райдержадміністрації та його заступниками проведено 11 «гарячих» телефонних ліній. Під час проведення «гарячих» телефонних ліній до керівництва райдержадміністрації звернулося 12 громадян. Звернення, які надходять на «гарячу» телефонну лінію, реєструються  у день надходження в системі автоматизації діловодства та електронного документообігу “OPTIMA – WorkFlow. Найбільш актуальними питаннями, які турбують населення, є отримання матеріальної допомоги, ремонту доріг та закінчення газифікації.

            

8.  В райдержадміністрації з 2009 року функціонує Телефон довіри 2 22 55 (розпорядження голови райдержадміністрації від 28.09.2009 № 653). Протягом звітного періоду на Телефон довіри звернень громадян не надходило. Листом райдержадміністрації від 29.03.2013 № 01-41/420 до районної газети «Приазовская новь» додатково направлена інформація про функціонування Телефону довіри. Також ця інформація є і на офіційному веб- сайті Приазовської райдержадміністрації, яка постійно оновлюється.

 

9. На виконання вимог розпорядження голови районної державної адміністрації від 03.01.2017 року № 3 «Про організацію роботи із зверненнями громадян», керуючись ст. 25 Закону України „Про місцеві державні адміністрації”, п.1 ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,    здійснювався постійний контроль за станом роботи із зверненнями громадян в структурних підрозділах райдержадміністрації та на територіях сільських та селищних рад. Так, протягом  2017 року, згідно затвердженого графіку, проведено перевірки 17 підзвітних структур, з них: 5 структурних підрозділи райдержадміністрації (відділ культури, туризму та архівної роботи, управління фінансів, управління соціального захисту, відділу агропромислового розвитку та відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації), а також 12 виконкомів сільських та селищних  рад (Дівнинська, Дмитрівська, Приазовська, Нововасилівська, Беседівська, Богданівська, Володимирівська, Добрівська, Шевченківська, Воскресенська, Новоспаська, Маківська).

За результатами перевірок складено  акти  з рекомендаціями щодо усунення недоліків. Посадовим особам, відповідальним за ведення діловодства за зверненнями громадян, надано методичну допомогу.

 

10. Громадські приймальні з надання правової допомоги працюють в райдержадміністрації, райраді,  управлінні  соціального захисту населення райдержадміністрації, податковій інспекції, в районному управлінні Пенсійного фонду. В кожному проведенні особистого прийому громадян головою райдержадміністрації бере участь начальник юридичного відділу райдержадміністрації.

 

11. Станом на 01.01.2018 року в системі зареєстровано 149 звернень громадян, а саме: 29 письмових та 120 звернень розглянутих на особистих прийомах. В порівнянні з аналогічним  періодом  2016 року  загальна кількість звернень до райдержадміністрації не збільшилась: 2016 –133, 2017 –129 . Спостерігається незначне збільшення надходження письмових звернень : 2016-15(13%),2017–29(19%).                                                                                                                             Як і раніше, найбільша кількість звернень надходить від найменш захищених категорій населення: ветеранів праці, пенсіонерів та малозабезпечених сімей.

Переважна більшість звернень,  що надійшла до райдержадміністрації за звітній період,  стосуються  питань соціального захисту – 2017 – 64(42 %) (2016-65(48%), питань комунального господарства – 2017- 25 (16%) (2016 – 23(16%), аграрна політика і земельні відносини – 2017- 14 (10%), 2016 – 24( 18%), . Вирішення проблем, зазначених у зверненнях громадян, знаходились і продовжують знаходитись у центрі уваги райдержадміністрації.

 

12. Звернення, які надходять з Урядової «гарячої» телефонної лінії, реєструються  у день надходження в системі автоматизації діловодства та електронного документообігу “OPTIMA – WorkFlow”.

Протягом  2017 року до райдержадміністрації надійшло 96 звернень з Урядової «гарячої» телефонної лінії, в яких  порушено 96 питань( в порівнянні з аналогічним періодом 2016 року кількість звернень зменшилась, 2016 рік -219 звернень) . Питання,  з якими звернулися громадяни на телефон урядової лінії стосуються комунального господарства, нарахування та виплата субсидії, ремонту водогону. Також протягом звітного періоду надійшло 24 звернення з Запорізького обласного Контактного Центру, в яких порушено 24 питання( 2016 рік -45 звернень). Всі звернення  приймаються та реєструються у день надходження в системі автоматизації діловодства та електронного документообігу “OPTIMA – WorkFlow.

 

13. В районній газеті «Приазовская новь», на веб-сайті райдержадміністрації постійно розміщуються оголошення щодо проведення «гарячих» телефонних ліній керівництвом райдержадміністрації та  облдержадміністрації. Проведення виїзних прийомів  керівництвом як райдержадміністрації, так і облдержадміністрації. Результати проведення виїзних прийомів головою райдержадміністрації також висвітлюються в місцевій газеті та на сайті райдержадміністрації.

 

14. За підсумками роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації щомісяця та щоквартально  до 5 числа  готуються інформаційно-аналітичні довідки голові райдержадміністрації, що дає змогу виявити найбільш гострі питання та вжити необхідні заходи для їх вирішення.

 

15.  31.01.2017 року , 22.06.2017 року та 28.09.2017 для надання практичної допомоги  з керівниками структурних підрозділів, представниками сільських та селищних рад, відповідальними по роботі із зверненнями громадян та контрольної діяльності, було проведено семінари та надання методичної допомоги в організації роботи по веденню діловодства та роботи із зверненнями громадян  та посилення виконання контрольної діяльності.

 

16. Звернення, які надходять до райдержадміністрації, піддаються всебічному розгляду з обов’язковим дотриманням всіх норм та вимог чинного законодавства. Звернень, розглянутих із порушенням порядку та строків вирішення, не зафіксовано, оскільки до виконавців своєчасно  надходить те чи інше звернення, що дає змогу вирішити зазначені у зверненні питання оперативно. У разі необхідності виконавці отримують листи – нагадування.

  Звернення, отриманні під час проведення особистих прийомів, вирішуються безпосередньо на прийомі або в найкоротші терміни, оскільки цьому питанню приділяється першочергова  увага.

 Система автоматизації діловодства та електронного документообігу “OPTIMA – WorkFlow” впроваджена. Усі звернення приймаються та реєструються у день надходження в системі автоматизації діловодства та електронного документообігу “OPTIMA – WorkFlow”.

До кожного звернення, яке зареєстровано,  долучаються реєстраційні - контрольні  картки, в яких зазначаються всі необхідні данні заявника: прізвище, ім’я, по-батькові, адреса, категорія; зміст звернення; звідки одержано; дата , індекс. Крім цього, в зазначеній картці накладається резолюція  керівництвом райдержадміністрації та вказуються терміни їх виконання. Провідний спеціаліст, відповідальний за роботу зі зверненнями громадян, постійно перевіряє через зазначену систему дані про звернення громадян, порушення термінів, результативність розгляду, що дає змогу контролювати своєчасність виконання відповідних звернень.

 

18. Станом на 01.01.2018р. в районі газифіковано с. Гірсівка, с. Богданівка та с. Степанівка Друга та смт. Приазовське. Протягом останніх років значно покращилось водопостачання населених пунктів району, проблем з транспортом та зв’язком не має. На території Приазовського району проходить реформа децентралізації влади. На сьогоднішній день на території району створено 3 об’єднані територіальні громади Ботіївська, Гирсівська та  Приазовська.

 

 

 

В.о.керівник апарату

райдержадміністрації                                                                        О.В. Леонова

 

 

Рада оборони Приазовського району

НАБОР НА ВОИНСКУЮ
СЛУЖБУ ПО КОНТРАКТУ!

Абетка безпеки

Абетка безпеки

Соціальні роліки "Дитина-нагорода за любов" та "Справжні чоловіки"

Абетка безпеки

priazrda_files/bg.jpg

Декларація заява_Зразок

Для довідок 2-33-12

ДІЮЧИ РЕЧОВИНИ ЛІКІВ, ЩО БЕРУТЬ УЧАСТЬ У ПРОГРАМІ «ДОСТУПНІ ЛІКИ»

Оголошення

Правила безпеки життєдіяльності під час відзначення свята Водохреща

«Наближається одне з найбільших релігійних свят — Водохреща Господнє. За традицією 19 січня проходять урочисті релігійні заходи, в яких бере участь велика кількість людей. У день святкування, віруючі збираються в храмах, використовуючи у приміщеннях відкритий вогонь, цей факт робить свято потенційно небезпечним з точки зору пожежної безпеки. Також громадяни відвідують річки, озера та інші водоймища.»

Докладніше

До уваги!

У третій декаді січня 2108 року в управлінні Державного агенства рибного господарства у Запорізькій області відбудеться конкурси на зайняття вакантних посад: - головного державного інспектора – 10 вакансій - головного державного інспектора – 1 вакансія - старшого державного інспектора – 1 вакансія Довідкова інформація на сайті Державного агенства рибного господарства darg.gov.ua та за тел. 068-812-65-38 Новіков Олексій Андрійович (пнд-чтв з 9.00 до 18.00, птн – з 9.00 до 16.45).

Докладніше

Графік проведення «Прямої телефонної лінії» у Межрегіональному управлінні Національного агентства України з питань державної служби у Дніпропетровській та Запорізькій областях

Докладніше

Відділом агропромислового розвитку Приазовської районної державної адміністрації оголошений конкурс на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» - головного спеціаліста (агронома) відділу агропромислового розвитку Приазовської районної державної адміністрації.

Кінцевий термін прийняття документів – 08 червня 2017 року. УМОВИ проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» головного спеціаліста відділу агропромислового розвитку Приазовської районної державної адміністрації Запорізької області

Докладніше

Увага!Пряма лінія!

У п’ятницю, 2 червня 2017 року, відбудеться «гаряча» телефонна лінія, під час якої на запитання громадян відповідатиме народний депутат України, Артюшенко Ігор Андрійович. Звертатися ї 10.00 до 11.00 за телефоном 0-800-503-508 Всі дзвінки безкоштовні

УМОВИ проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» - головного спеціаліста відділу внутрішньої політики, звернень, контролю та організаційної роботи апарату Приазовської районної державної адміністрації Запорізької області (строково на період відсутності основного працівника)

Докладніше

всі оголошення

Конкурси!

Про головне


Гімн Приазовського району




волог.:

тиск:

вітер:



Урядові сайти