Пошук



головна сторінка

 

ДОВІДКА

про підсумки роботи із зверненнями громадян

в Приазовській районній державній адміністрації за  I квартал 2017 року

 

1. Протягом  першого кварталу 2017 року в Приазовській районній державній адміністрації проводилась системна робота, спрямована на забезпечення якісного і своєчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008  № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

 

2.  30.03.2017 року на колегії  Приазовської  районної  державної адміністрації       було   розглянуто  питання по роботі із зверненнями громадян, а саме: «Про підсумки роботи із зверненнями громадян в Приазовській райдержадміністрації в  2016 році».

 

3. Протягом звітного періоду було видано наступні розпорядження голови райдержадміністрації по роботі із зверненнями громадян:

- від 03.01.2017 року № 3 « Про організацію роботи зі зверненнями громадян»

 

    4.  На виконання розпорядження голови районної державної адміністрації від 03.01.2017 року 33   «Про організацію роботи із зверненнями громадян», яким затверджено Графік заслуховування у 2017 році особистих доповідей голів сільських, селищних рад, керівників структурних підрозділів. Протягом звітного періоду перед головою райдержадміністрації прозвітували 4 посадових особи  - 3-є сільських голів (Мкаівської, Дівнинської та Дмитрівської с/р) та начальник відділу культури, туризму та архівної роботи райдержадміністрації, про стан роботи зі зверненнями громадян на підзвітних територіях.

   

5.  Розпорядженнями голови райдержадміністрації від 24.11.2015 року № 415, від 19.12.2016 року № 428 створено постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян при голові районної держаної адміністрації, затверджено її склад  та Положення.

   Засідання зазначеної комісії проходить під керівництвом голови райдержадміністрації щомісяця (першого четверга). Протягом першого кварталу 2017 року проведено 3 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. На засіданнях зазначеної комісії розглядаються нагальні проблеми з питань організації роботи зі зверненнями громадян в Приазовському районі та системних питань, з якими звертаються громадяни до райдержадміністрації та місцевого самоврядування; заслуховуються звіти керівників структурних підрозділів райдержадміністрації та голів сільських, селищних рад.

           

 6. Особисті прийоми громадян керівництвом райдержадміністрації здійснюються згідно з розпорядженнями голови райдержадміністрації від 01.12.2016 року № 406 «Про затвердження графіків особистого прийому громадян в Приазовській райдержадміністрації» та від 01.12.2017 року №404 «Про затвердження графіку проведення виїзних особистих прийомів громадян посадовими особами  Приазовської райдержадміністрації»,  які затверджуються щомісяця. Дані графіки оприлюднені на офіційному веб-сайті Приазовської райдержадміністрації.

Протягом зазначеного періоду, згідно затвердженого графіку, проведено - 31 прийом, з них: особистих - 19 (головою – 6, заступниками – 13) та  12 – виїзних (головою - 6 , заступниками -6).

 Всього на особистих прийомах в райдержадміністрації за перший квартал 2016 року розглянуто 19 звернень (в тому числі 14 - головою райдержадміністрації з них: на особистих – 9, на виїзних – 5).

Через газету «Приазовская новь» та на офіційному  веб-сайті  Приазовської райдержадміністрації  населення району може ознайомитися з проведенням виїзних прийомів керівництвом райдержадміністрації. В фойє першого поверху адміністративної будівлі, в якій знаходиться райдержадміністрація, розташовано  інформаційний куточок на якому розміщена інформація про проведення прийомів керівництвом райдержадміністрації, облдержадміністрації, районної ради.

  

  7.  Протягом першого кварталу  2017 року, згідно затверджених графіків головою райдержадміністрації та його заступниками проведено 3 «гарячих» телефонних ліній. Під час проведення «гарячих» телефонних ліній до керівництва райдержадміністрації звернулося 2 громадян. Найбільш актуальними питаннями, які турбують населення, є отримання матеріальної допомоги, ремонту доріг та очистки стічних канав.

            

8.  В райдержадміністрації з 2009 року функціонує Телефон довіри 2 22 55 (розпорядження голови райдержадміністрації від 28.09.2009 № 653). Протягом звітного періоду на Телефон довіри звернень громадян не надходило. Листом райдержадміністрації від 29.03.2013 № 01-41/420 до районної газети «Приазовская новь» додатково направлена інформація про функціонування Телефону довіри. Також ця інформація є і на офіційному веб- сайті Приазовської райдержадміністрації.

 

9. На виконання вимог розпорядження голови районної державної адміністрації від 03.01.2017 року № 3 «Про організацію роботи із зверненнями громадян», керуючись ст. 25 Закону України „Про місцеві державні адміністрації”, п.1 ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,    здійснювався постійний контроль за станом роботи із зверненнями громадян в структурних підрозділах райдержадміністрації та на територіях сільських та селищних рад.

Так, протягом  першого кварталу 2017 року, згідно затвердженого графіку, проведено перевірки 4 підзвітних структур, з них: один структурний підрозділ райдержадміністрації (відділ культури, туризму та архівної роботи), а також 3 виконкоми сільських рад (Дівнинська, Дмитрівська та Приазовська).

За результатами перевірок складено  акти  з рекомендаціями щодо усунення недоліків. Посадовим особам, відповідальним за ведення діловодства за зверненнями громадян, надано методичну допомогу.

 

10. Громадські приймальні з надання правової допомоги працюють в райдержадміністрації, райраді,  управлінні  соціального захисту населення райдержадміністрації, податковій інспекції, в районному управлінні Пенсійного фонду. В кожному проведенні особистого прийому громадян головою райдержадміністрації бере участь начальник юридичного відділу райдержадміністрації.

 

11. Станом на 01.04.2017 року в системі зареєстровано 30 звернень громадян, а саме: 11 письмових та 19 звернення розглянутих на особистих прийомах. В порівнянні з аналогічним  періодом  2016 року  загальна кількість звернень до райдержадміністрації не збільшилась: 2016 –38, 2017 –30 . Спостерігається незначне збільшення надходження письмових звернень : 2016-7(18%),2017–11(36%).                                                                                                                                 Як і раніше, найбільша кількість звернень надходить від найменш захищених категорій населення: ветеранів праці, пенсіонерів та малозабезпечених сімей.

Переважна більшість звернень,  що надійшла до райдержадміністрації за звітній період,  стосуються  питань соціального захисту – 2017 – 13(43 %) (2016-24(63%), питань комунального господарства – 2017- 5 (16%) (2016 – 4 (10%). Вирішення проблем, зазначених у зверненнях громадян, знаходились і продовжують знаходитись у центрі уваги райдержадміністрації.

 

12. Звернення, які надходять з Урядової «гарячої» телефонної лінії, реєструються  у день надходження в системі автоматизації діловодства та електронного документообігу “OPTIMA – WorkFlow”.

Протягом першого кварталу 2017 року до райдержадміністрації надійшло 47 звернень з Урядової «гарячої» телефонної лінії, в яких  порушено 47 питань. Питання,  з якими звернулися громадяни на телефон урядової лінії стосуються комунального господарства, нарахування та виплата субсидії.

Також протягом звітного періоду надійшло 2 звернення з Запорізького обласного Контактного Центру, в яких порушено 2 питання. Всі звернення  приймаються та реєструються у день надходження в системі автоматизації діловодства та електронного документообігу “OPTIMA – WorkFlow.

 

13. В районній газеті «Приазовская новь», на веб-сайті райдержадміністрації постійно розміщуються оголошення щодо проведення «гарячих» телефонних ліній керівництвом райдержадміністрації та  облдержадміністрації. Проведення виїзних прийомів  керівництвом як райдержадміністрації, так і облдержадміністрації. Результати проведення виїзних прийомів головою райдержадміністрації також висвітлюються в місцевій газеті та на сайті райдержадміністрації.

 

14. За підсумками роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації щомісяця та щоквартально  до 5 числа  готуються інформаційно-аналітичні довідки голові райдержадміністрації, що дає змогу виявити найбільш гострі питання та вжити необхідні заходи для їх вирішення.

 

15.  31.01.2017 року для надання практичної допомоги  з керівниками структурних підрозділів, відповідальними по роботі із зверненнями громадян та контрольної діяльності було проведено семінар та надання методичної допомоги в організації роботи по веденню діловодства та роботи із зверненнями громадян  та посилення виконання контрольної діяльності.

 

16. Звернення, які надходять до райдержадміністрації, піддаються всебічному розгляду з обов’язковим дотриманням всіх норм та вимог чинного законодавства. Звернень, розглянутих із порушенням порядку та строків вирішення, не зафіксовано, оскільки до виконавців своєчасно  надходить те чи інше звернення, що дає змогу вирішити зазначені у зверненні питання оперативно. У разі необхідності виконавці отримують листи – нагадування.

  Звернення, отриманні під час проведення особистих прийомів, вирішуються безпосередньо на прийомі або в найкоротші терміни, оскільки цьому питанню приділяється першочергова  увага.

 

17. Система автоматизації діловодства та електронного документообігу “OPTIMA – WorkFlow” впроваджена. Усі звернення приймаються та реєструються у день надходження в системі автоматизації діловодства та електронного документообігу “OPTIMA – WorkFlow”.

До кожного звернення, яке зареєстровано,  долучаються реєстраційні - контрольні  картки, в яких зазначаються всі необхідні данні заявника: прізвище, ім’я, по-батькові, адреса, категорія; зміст звернення; звідки одержано; дата , індекс. Крім цього, в зазначеній картці накладається резолюція  керівництвом райдержадміністрації та вказуються терміни їх виконання. Провідний спеціаліст, відповідальний за роботу зі зверненнями громадян, постійно перевіряє через зазначену систему дані про звернення громадян, порушення термінів, результативність розгляду, що дає змогу контролювати своєчасність виконання відповідних звернень.

 

18. Станом на 01.04.2017р. в районі газифіковано с. Гірсівка, с. Богданівка та с. Степанівка Друга та смт. Приазовське. Протягом останніх років значно покращилось водопостачання населених пунктів району, проблем з транспортом та зв’язком не має. Район готується до  проведення єдиного дня довкілля. На території Приазовського району проходить реформа децентралізації влади. На сьогоднішній день на території району створено 2 об’єднані територіальні громади  Гирсівська та  Ботіївська.

 

 

Керівник апарату

райдержадміністрації                                                                        О.М. Гаргура

 

 

Рада оборони Приазовського району

НАБОР НА ВОИНСКУЮ
СЛУЖБУ ПО КОНТРАКТУ!

Абетка безпеки

Абетка безпеки

Соціальні роліки "Дитина-нагорода за любов" та "Справжні чоловіки"

Абетка безпеки

priazrda_files/bg.jpg

Декларація заява_Зразок

Для довідок 2-33-12

ДІЮЧИ РЕЧОВИНИ ЛІКІВ, ЩО БЕРУТЬ УЧАСТЬ У ПРОГРАМІ «ДОСТУПНІ ЛІКИ»

Оголошення

«Про розроблення детального плану території розміщення вітроелектростанції на території Ботіївської сільської ради Приазовського району Запорізької області за межами населеного пункту»

Докладніше

Увага!Пряма лінія!

У четвер, 22 червня 2017 року, відбудеться «гаряча» телефонна лінія, під час якої на запитання громадян відповідатиме голова обласної державної адміністрації Бриль Костянтин Іванович. Звертатися з 14.00 до 15.00 за телефоном 0-800-503-508 Всі дзвінки безкоштовні

Докладніше

Графік проведення «Прямої телефонної лінії» у Межрегіональному управлінні Національного агентства України з питань державної служби у Дніпропетровській та Запорізькій областях

Докладніше

Відділом агропромислового розвитку Приазовської районної державної адміністрації оголошений конкурс на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» - головного спеціаліста (агронома) відділу агропромислового розвитку Приазовської районної державної адміністрації.

Кінцевий термін прийняття документів – 08 червня 2017 року. УМОВИ проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» головного спеціаліста відділу агропромислового розвитку Приазовської районної державної адміністрації Запорізької області

Докладніше

Увага!Пряма лінія!

У п’ятницю, 2 червня 2017 року, відбудеться «гаряча» телефонна лінія, під час якої на запитання громадян відповідатиме народний депутат України, Артюшенко Ігор Андрійович. Звертатися ї 10.00 до 11.00 за телефоном 0-800-503-508 Всі дзвінки безкоштовні

УМОВИ проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» - головного спеціаліста відділу внутрішньої політики, звернень, контролю та організаційної роботи апарату Приазовської районної державної адміністрації Запорізької області (строково на період відсутності основного працівника)

Докладніше

всі оголошення

Конкурси!

Про головне


Гімн Приазовського району




волог.:

тиск:

вітер:



Урядові сайти