Пошук



головна сторінка

ДОВІДКА

про підсумки роботи із зверненнями громадян

в Приазовській районній державній адміністрації за  2015 рік

 

1. Протягом року в Приазовській районній державній адміністрації проводилась системна робота, спрямована на забезпечення якісного і своєчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008  № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

 

2.  30.06.2015 року на колегії  Приазовської  районної  державної адміністрації       було   розглянуто  питання по роботі із зверненнями громадян, а саме: «Про організацію роботи із зверненнями громадян у Приазовській райдержадміністрації за перше півріччя 2015 року» та видано  відповідне розпорядження голови райдержадміністрації від 02.07.2015 № 249 Про організацію роботи із зверненнями громадян у Приазовській райдержадміністрації за перше півріччя 2015 року».

      26.11.2015 року на колегії Приазовської районної державної адміністрації було розглянуто питання по роботи із зверненнями громадян « Про вдосконалення роботи із зверненнями громадян у Приазовській районній державній адміністрації» та видано відповідне розпорядження голови райдержадміністрації від 27.11.2015 року № 431 « Про організацію роботи зі зверненнями громадян».

 

3. Протягом звітного періоду було видано наступні розпорядження голови райдержадміністрації по роботі із зверненнями громадян:

- від 06.04.2015 № 131 «Про внесення змін до розпорядження голови районної державної адміністрації від 30.07.2012 № 624 «Про створення комісії з питань розгляду звернень громадян при голові районної державної адміністрації та затвердження її складу»;

- від 01.09.2015 № 305 « Про затвердження графіків особистого прийому громадян в Приазовській райдержадміністрації»;

- від 01.09.2015 № 306 «Про затвердження графіку проведення виїзних прийомів громадян посадовими особами Приазовської райдержадміністрації»;

- від 12.10.2015 № 350 « Про затвердження Порядку усних звернень громадян, що надійшли за допомогою засобів телефонного зв’язку в Приазовській райдержадміністрації»;

- від 12.10.2015 № 351 « Про внесення змін до Порядку розгляду письмових звернень громадян в Приазовській районній державній адміністрації»;

- від 24.11.2015 № 415 « Про створення постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при голові районної державної адміністрації та затвердження її Положення»;

- від 25.11.2015 № 416 « Про затвердження складу постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при голові районної державної адміністрації»;

- від 27.11.2015  № 431 « Про організацію роботи зі зверненнями громадян»

 

4.  На виконання розпорядження голови районної державної адміністрації від 30.12.2014 № 511 «Про організацію роботи із зверненнями громадян», яким затверджено Графік заслуховування у 2015 році особистих доповідей голів сільських, селищних рад, керівників структурних підрозділів. Протягом звітного періоду перед головою райдержадміністрації прозвітували 16 посадових осіб  - 11 голів сільських, селищних рад (Приазовської, Нововасилівської, Беседівської, Богданівської, Володимирівської, Гірсівської, Дівнинської, Дмитрівської, Добрівської, Надеждинської, Приморсько Посадської), 5 начальників структурних підрозділів райдержадміністрації (начальник управління фінансів, начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації, начальник управління  праці та соціального захисту населення, начальник відділу освіти, начальник управління агропромислового розвитку) про стан роботи зі зверненнями громадян на підзвітних територіях.

   

5.  Розпорядженням голови райдержадміністрації від  06.04.2015 № 131 «Про внесення змін до розпорядження голови районної державної адміністрації від 30.07.2012 № 624 «Про створення комісії з питань розгляду звернень громадян при голові районної державної адміністрації та затвердження її складу»; від 24.11.2015 № 415 « Про створення постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при голові районної державної адміністрації та затвердження її Положення»; створено постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян при голові районної держаної адміністрації, затверджено її склад  та Положення.

   Засідання зазначеної комісії проходить під керівництвом голови райдержадміністрації щомісяця (першого четверга). Протягом звітного періоду 2015 року проведено 12 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. На засіданнях зазначеної комісії розглядаються нагальні проблеми з питань організації роботи зі зверненнями громадян в Приазовському районі та системних питань, з якими звертаються громадяни до райдержадміністрації та місцевого самоврядування; заслуховуються звіти керівників структурних підрозділів райдержадміністрації та голів сільських, селищних рад.

           

 6. Особисті прийоми громадян керівництвом райдержадміністрації здійснювалися згідно розпорядження голови райдержадміністрації:

від 01.09.2015 № 305 « Про затвердження графіків особистого прийому громадян в Приазовській райдержадміністрації», які затверджуються щомісяця.

Протягом зазначеного періоду, згідно затверджених графіків, проведено – 146 прийоми, з них: особистих - 90 (головою – 18, заступниками – 72) та  56 – виїзних (головою -18, заступниками - 38).

 Всього на особистих прийомах в райдержадміністрації протягом звітного періоду розглянуто 116 звернень (в тому числі 78 - головою райдержадміністрації з них: на особистих – 47, на виїзних – 31).

Через газету «Приазовская новь» населення району ознайомлюється з проведенням виїзних прийомів керівництвом райдержадміністрації. В фойє першого поверху адміністративної будівлі, в якій знаходиться райдержадміністрація, розташовано  інформаційний куточок на якому розміщена інформація про проведення прийомів керівництвом райдержадміністрації, облдержадміністрації, районної ради.

  

  7.  Протягом 2015 року, згідно затверджених графіків головою райдержадміністрації та його заступниками проведено 12 «гарячих» телефонних ліній. Під час проведення «гарячих» телефонних ліній до керівництва райдержадміністрації звернулося 22 громадян. Найбільш актуальними питаннями, які турбують населення, є отримання матеріальної допомоги, закінчення газифікації району та оформлення субсидії.

            

8.  В райдержадміністрації з 2009 року функціонує Телефон довіри 2 22 55 (розпорядження голови райдержадміністрації від 28.09.2009 № 653). Протягом звітного періоду на Телефон довіри надійшло 11 звернень громадян. Всі звернення, які надходять на Телефон довіри реєструються  в Журналі реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян, які надійшли на телефон довіри райдержадміністрації, який знаходиться в загальному відділі апарату райдержадміністрації. Листом райдержадміністрації від 29.03.2013 № 01-41/420 до районної газети «Приазовская новь» додатково направлена інформація про функціонування Телефону довіри. Також ця інформація є і на офіційному веб- сайті Приазовської райдержадміністрації.

 

9. На виконання вимог розпорядження голови районної державної адміністрації від 30.12.2014 № 511 «Про організацію роботи із зверненнями громадян», керуючись ст. 25 Закону України „Про місцеві державні адміністрації”, п.1 ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,    здійснювався постійний контроль за станом роботи із зверненнями громадян в структурних підрозділах райдержадміністрації та на територіях сільських та селищних рад.

Так, протягом 2015 року, згідно затвердженого графіку, проведено перевірки 16 підзвітних структур, з них: 5 структурні підрозділи райдержадміністрації (управління фінансів, відділ культури і туризму, управління праці та соціального захисту населення, відділ освіти, управління агропромислового розвитку), а також 11 виконкомів сільських та селищних рад (Приазовської, Нововасилівської, Беседівської, Богданівської, Володимирівської, Гірсівської, Дівнинської, Дмитрівської, Добрівської, Надеждинської, Приморсько Посадської.).

За результатами перевірок складено  акти  з рекомендаціями щодо усунення недоліків. Посадовим особам, відповідальним за ведення діловодства за зверненнями громадян, надано методичну допомогу.

 

10. Громадські приймальні з надання правової допомоги працюють в райдержадміністрації, райраді,  управлінні  соціального захисту населення райдержадміністрації, податковій інспекції, в районному управлінні Пенсійного фонду, в районному управлінні юстиції. В кожному проведенні особистого прийому громадян головою райдержадміністрації бере участь начальник районного управління юстиції, який надає громадянам безкоштовну юридичну допомогу. Проведено 237 консультацій, опубліковано в районній газеті «Приазовская новь» 15 статей.

 

11. Станом на 01.01.2016 року в системі зареєстровано 141 звернення громадян, а саме: 25 письмових та 116 звернень розглянутих на особистих прийомах. В порівнянні з аналогічним  періодом  2014 року  загальна кількість звернень до райдержадміністрації залишається на тому ж рівні : 2014 –163, 2015 –141. Надходження письмових звернень залишилось на тому ж рівні : 2014-25(15%),2015–25(17%).                                                                                                                                 Як і раніше, найбільша кількість звернень надходить від найменш захищених категорій населення: ветеранів праці, пенсіонерів та малозабезпечених сімей.

Переважна більшість звернень,  що надійшла до райдержадміністрації за звітній період,  стосуються  питань соціального захисту – 2015 – 48(34 %) (2014- 71(43%) аграрної політики та земельних відносин 2015- 30(21 %) (2014-22(13%), питань комунального господарства – 2015- 32 (22%) (2014 –37(22 %).

Вирішення проблем, зазначених у зверненнях громадян, знаходились і продовжують знаходитись у центрі уваги райдержадміністрації.

 

12. Звернення, які надходять з Урядової «гарячої» телефонної лінії, реєструються  у день надходження в системі автоматизації діловодства та електронного документообігу “OPTIMA – WorkFlow”.

Протягом  2015 року до райдержадміністрації надійшло 87 звернень з Урядової «гарячої» телефонної лінії, в яких  порушено 87 питань. Питання,  з якими звернулися громадяни на телефон урядової лінії стосуються комунального господарства, отримання матеріальної допомоги, освіти, аграрної політики, оформлення та виплату субсидій.

Також протягом звітного періоду надійшло 11 звернень з Запорізького обласного Контактного Центру, в яких порушено 11 питання. Всі звернення  приймаються та реєструються у день надходження в системі автоматизації діловодства та електронного документообігу “OPTIMA – WorkFlow”.

 

13. В районній газеті «Приазовская новь», на веб-сайті райдержадміністрації постійно розміщуються оголошення щодо проведення «гарячих» телефонних ліній керівництвом райдержадміністрації та  облдержадміністрації. Проведення виїзних прийомів  керівництвом як райдержадміністрації, так і облдержадміністрації. Результати проведення виїзних прийомів головою райдержадміністрації також висвітлюються в місцевій газеті та на офіційному веб-сайті Приазовської районної державної адміністрації.

 

14. За підсумками роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації щомісяця та щоквартально  до 5 числа  готуються інформаційно-аналітичні довідки голові райдержадміністрації, що дає змогу виявити найбільш гострі питання та вжити необхідні заходи для їх вирішення.

 

15.  Для надання практичної допомоги органам місцевого самоврядування та структурним підрозділам райдержадміністрації  проведено одне навчання щодо організації роботи зі зверненнями громадян: 18.03.2015, 30.09.2015  та 18.11.2015 року було проведено семінари на тему: «Організація роботи зі зверненнями громадян в органах виконавчої влади та місцевого самоврядування».

 

16. Звернення, які надходять до райдержадміністрації, піддаються всебічному розгляду з обов’язковим дотриманням всіх норм та вимог чинного законодавства. Звернень, розглянутих із порушенням порядку та строків вирішення, не зафіксовано, оскільки до виконавців своєчасно  надходить те чи інше звернення, що дає змогу вирішити зазначені у зверненні питання оперативно. У разі необхідності виконавці отримують листи – нагадування.

  Звернення, отриманні під час проведення особистих прийомів, вирішуються безпосередньо на прийомі або в найкоротші терміни, оскільки цьому питанню приділяється першочергова  увага.

 Система автоматизації діловодства та електронного документообігу “OPTIMA – WorkFlow” впроваджена. Всі звернення приймаються та реєструються у день надходження в системі автоматизації діловодства та електронного документообігу “OPTIMA – WorkFlow”.

До кожного звернення, яке зареєстровано,  долучаються реєстраційно - контрольні  картки, в яких зазначаються всі необхідні данні заявника: прізвище, ім’я, по-батькові, адреса, категорія; зміст звернення; звідки одержано; дата , індекс. Крім цього, в зазначеній картці накладається резолюція  керівництвом райдержадміністрації та вказуються терміни їх виконання. Провідний спеціаліст загального відділу, відповідальний за роботу зі зверненнями громадян, постійно перевіряє через зазначену систему дані про звернення громадян, порушення термінів, результативність розгляду, що дає змогу контролювати своєчасність виконання відповідних звернень.

 

17. Станом на 01.01.2016 року в районі газифіковано с. Гірсівка, с. Богданівка, с. Степанівка Друга та с. Надеждине, ведуться роботи із газифікації населених пунктів району та самого смт. Приазовське. Протягом останніх років значно покращилось водопостачання населених пунктів району, проблем з транспортом та зв’язком не має.

 

 

В.о. керівника апарату

райдержадміністрації                                                                    О.В. Леонова

Рада оборони Приазовського району

НАБОР НА ВОИНСКУЮ
СЛУЖБУ ПО КОНТРАКТУ!

Абетка безпеки

Абетка безпеки

Соціальні роліки "Дитина-нагорода за любов" та "Справжні чоловіки"

Абетка безпеки

priazrda_files/bg.jpg

Декларація заява_Зразок

Для довідок 2-33-12

ДІЮЧИ РЕЧОВИНИ ЛІКІВ, ЩО БЕРУТЬ УЧАСТЬ У ПРОГРАМІ «ДОСТУПНІ ЛІКИ»

Оголошення

Інвестиційний портал Запорізької області

Інвестиційний портал Запорізької області

Докладніше

До уваги!

У вівторок , 27 березня, в облдержадміністрації відбудеться пряма «гаряча» телефонна лінія, під час якої на запитання громадян відповідатиме голова обласної державної адміністрації Бриль Костянтин Іванович. Звертатися з 13.00 до 14.00 за телефоном 0-800-503-508. Дзвінки безкоштовні

Докладніше

Графік проведення «Прямої телефонної лінії» у Межрегіональному управлінні Національного агентства України з питань державної служби у Дніпропетровській та Запорізькій областях

Докладніше

Відділом агропромислового розвитку Приазовської районної державної адміністрації оголошений конкурс на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» - головного спеціаліста (агронома) відділу агропромислового розвитку Приазовської районної державної адміністрації.

Кінцевий термін прийняття документів – 08 червня 2017 року. УМОВИ проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» головного спеціаліста відділу агропромислового розвитку Приазовської районної державної адміністрації Запорізької області

Докладніше

Увага!Пряма лінія!

У п’ятницю, 2 червня 2017 року, відбудеться «гаряча» телефонна лінія, під час якої на запитання громадян відповідатиме народний депутат України, Артюшенко Ігор Андрійович. Звертатися ї 10.00 до 11.00 за телефоном 0-800-503-508 Всі дзвінки безкоштовні

УМОВИ проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» - головного спеціаліста відділу внутрішньої політики, звернень, контролю та організаційної роботи апарату Приазовської районної державної адміністрації Запорізької області (строково на період відсутності основного працівника)

Докладніше

всі оголошення

Конкурси!

Про головне


Гімн Приазовського району




волог.:

тиск:

вітер:



Урядові сайти