Пошук



головна сторінка

 

Стан роботи зі зверненнями громадян

Протягом 9 місяців 2016 року робота зі зверненнями громадян в управлінні Пенсійного фонду України в Приазовському районі була спрямована на забезпечення громадянами їх конституційного права на звернення, створення належних умов для реалізації цього права відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної  влади та органів місцевого самоврядування» та розроблених заходів управління, які затверджені наказом управління № 2 від 05.01.2016 року.

Організація роботи по своєчасному та об'єктивному розгляду звернень громадян, задоволенню їх законних прав та інтересів є одним із пріоритетних напрямків в роботі управління та знаходиться на постійному контролі у керівництва управління.

Особисті прийоми в управлінні проводились керівництвом управління відповідно до затвердженого наказом управління графіку прийому, який розміщено на інформаційному стенді управління та ВЕБ-сторінці управління на сайті Приазовської райдержадміністрації. Особисті прийоми проводились щонеділі у встановлені дні та години та у відповідності із затвердженим наказом управління № 17 від 12.01.2016 року Порядком його організації та проведення. Протягом  звітного періоду на особистих прийомах у керівництва управління побувало 35 чоловік, що на 19 чоловік або на 35% менше ніж в аналогічному періоді минулого року. При цьому не допускалось надання неоднозначних або неповних відповідей із порушенням встановлених законодавством термінів.

З початку року відповідно до затвердженого графіку виїзних прийомів громадян, за місцем їх фактичного проживання проведено 14 виїзних прийомів громадян, на яких начальником управління та його заступниками прийнято 58 громадян, що на 27 чоловік або на 87,1% більше ніж за аналогічний період  минулого року, що пояснюється поступовим підвищенням активності пенсіонерів під час проведення прийомів за місцем їх проживання.

В районі продовжує свою роботу «мобільний соціальний офіс», який утворений відповідним розпорядженням голови райдержадміністрації, завдяки чому мешканці району можуть отримувати соціальні підтримку, допомогу, послуги і консультації за місцем проживання. Протягом 9 місяців 2016 року спеціалістами управління під час виїздів «мобільного соціального офісу» з пенсійних питань було прийнято 20 громадян у 8 населених пунктах району.

В управлінні працює громадська приймальня, яка надає послуги за принципом «єдиного вікна». У громадській приймальні отримуються кваліфіковані консультації і роз'яснення, подаються заяви і необхідні документи для призначення і перерахунку пенсій, отримуються пенсійні посвідчення або соціальні свідоцтва, оформлюються документи на отримання допомоги на поховання і недоотриману пенсію, а також інші різноманітні довідки. Протягом звітного періоду  до громадської приймальні управління звернулося 4117 громадян, що на 1615 чоловік або на 65% більше ніж за аналогічний період минулого року.

Протягом 9 місяців 2016 року до управління надійшло 113 звернень, що на 21 звернення або на 22,8% більше ніж надійшло протягом аналогічного періоду 2015 року. Із загальної кількості звернень – 93 звернень надійшло до керівництва управління під час особистих та виїзних прийомів громадян та 20 звернень надійшли в письмовому вигляді особисто від заявників, що на 13 звернень або в 3 рази більше ніж надійшло письмових звернень протягом 9 місяців 2015 року.

Із загальної кількості громадян, що звернулись до управління, 15%  звернулося з питань щодо  визначення права на пенсію, 17% - з питань призначення та перерахунку пенсій, 21% - з питань підвищення розміру пенсій, 8% - з  питань виконання рішень суду, 39% - з інших питань.

Розгляд письмових і усних звернень ведеться  керівництвом та спеціалістами управління відповідно до Закону України «Про звернення громадян», що зобов’язує їх об’єктивно і вчасно розглядати, перевіряти викладені у них факти, приймати рішення відповідно до чинного законодавства і забезпечувати їх виконання, повідомляти громадян про наслідки розгляду звернення у встановлені законом строки.

Всі  звернення було розглянуто у встановлені терміни у відповідності до чинного законодавства з обов’язковим інформуванням заявників  про порядок оскарження дій та рішень органів Пенсійного фонду України.

Випадків безпідставної відмови заявникам у задоволенні обґрунтованих вимог не було. Скарг на дії або бездіяльність працівників управління не надходило.

Для ознайомлення з матеріалами перевірок поданих ними звернень, заявники до управління не звертались.

В управлінні приділяється особлива увага вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

У разі звернень до управління інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України та жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня» забезпечується особистий розгляд цих звернень начальником управління або його заступником. 

Протягом звітного періоду до управління звернулося 2 інваліда Великої Вітчизняної війни, 1 – учасник війни, 1 – учасник бойових дій, 1 – учасник ліквідації аварії на ЧАЕС, 2 – багатодітні, 3 – інваліди інших категорій, 9 – «дітей війни».

В управлінні щодня працює «гаряча» лінія. Спеціалісти відділу обслуговування громадян відповідають на запитання тих, хто звернувся в телефонному режимі, оперативно надають консультації, роз’яснюють діюче пенсійне законодавство. Протягом звітного періоду  до управління додзвонилося 1089 громадян, що на 77 чоловік або на 7,6% більше ніж в аналогічному періоді минулого року.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 29.07.2009 року № 784 „Про затвердження плану заходів щодо створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення на 2009-2015 роки «Безбар’єрна Україна», наказу  Головного управління від 16.10.2009 № 117 та наказу управління № 35 від 17.03.2014 року особам з обмеженими фізичними властивостями створені належні умови для доступу в приміщення за допомогою пандуса та кнопки виклику, яка встановлена при вході в управління. Ті інваліди, які не мають можливості дістатись до управління Пенсійного фонду, завжди мають можливість отримати необхідну консультацію за телефоном. Спеціалістами управління з початку року було відвідано 38 пенсіонерів з обмеженими фізичними можливостями за місцем їх проживання у 15 населених пунктах району.

З метою забезпечення більшої доступності до отримання послуг в сфері пенсійного законодавства управлінням започатковано нову послугу – onlane - консультування з використанням програми «Скайп». Такі консультації проводяться щочетверга з 16 до 17 години. З початку року до управління надійшло 3 скайп-звернення.

З минулого року в управлінні впроваджено нову форму інформаційно-роз’яснювальної роботи, таку як спілкування з громадянами за допомогою SMS – повідомлень. У поточному році розіслано 72 таких повідомлення пенсіонерам району з різних питань.

 З метою попередження можливих звернень громадян, а тим більше скарг, постійно проводиться широка масово-роз'яснювальна робота серед громадян та  платників єдиного внеску в районі, яка залишається одним із пріоритетів в роботі управління.

Рада оборони Приазовського району

НАБОР НА ВОИНСКУЮ
СЛУЖБУ ПО КОНТРАКТУ!

Абетка безпеки

Абетка безпеки

Соціальні роліки "Дитина-нагорода за любов" та "Справжні чоловіки"

Абетка безпеки

priazrda_files/bg.jpg

Декларація заява_Зразок

Для довідок 2-33-12

ДІЮЧИ РЕЧОВИНИ ЛІКІВ, ЩО БЕРУТЬ УЧАСТЬ У ПРОГРАМІ «ДОСТУПНІ ЛІКИ»

Оголошення

«Про розроблення детального плану території розміщення вітроелектростанції на території Ботіївської сільської ради Приазовського району Запорізької області за межами населеного пункту»

Докладніше

Увага!Пряма лінія!

У четвер, 22 червня 2017 року, відбудеться «гаряча» телефонна лінія, під час якої на запитання громадян відповідатиме голова обласної державної адміністрації Бриль Костянтин Іванович. Звертатися з 14.00 до 15.00 за телефоном 0-800-503-508 Всі дзвінки безкоштовні

Докладніше

Графік проведення «Прямої телефонної лінії» у Межрегіональному управлінні Національного агентства України з питань державної служби у Дніпропетровській та Запорізькій областях

Докладніше

Відділом агропромислового розвитку Приазовської районної державної адміністрації оголошений конкурс на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» - головного спеціаліста (агронома) відділу агропромислового розвитку Приазовської районної державної адміністрації.

Кінцевий термін прийняття документів – 08 червня 2017 року. УМОВИ проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» головного спеціаліста відділу агропромислового розвитку Приазовської районної державної адміністрації Запорізької області

Докладніше

Увага!Пряма лінія!

У п’ятницю, 2 червня 2017 року, відбудеться «гаряча» телефонна лінія, під час якої на запитання громадян відповідатиме народний депутат України, Артюшенко Ігор Андрійович. Звертатися ї 10.00 до 11.00 за телефоном 0-800-503-508 Всі дзвінки безкоштовні

УМОВИ проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» - головного спеціаліста відділу внутрішньої політики, звернень, контролю та організаційної роботи апарату Приазовської районної державної адміністрації Запорізької області (строково на період відсутності основного працівника)

Докладніше

всі оголошення

Конкурси!

Про головне


Гімн Приазовського району




волог.:

тиск:

вітер:



Урядові сайти