Пошук



10 последних новостей
(количество голосов 0)


ПЕНСІЙНИЙ ФОНД ІНФОРМУЄ

2020-07-03 09:33:54

Приазовська районна державна адміністрація

Приазовським сектором обслуговування громадян (сервісним центром) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області, на виконання вимог ст. 40 Конституції України, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, постанови правління Пенсійного фонду України від 30.07.2015 № 13 – 1 ”Про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України”, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 18 серпня 2015 р. за № 991 / 27436 (із змінами), робота зі зверненнями громадян була спрямована на забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, одержання обґрунтованої відповіді, створення належних умов для обслуговування відвідувачів.

   За  6 місяців 2020 року до сектору звернулося 3359 громадян  (за цей же період у 2019 році – 6820 громадян), що на 3668 громадян або на 50,7 % менше, порівняно з відповідним періодом минулого року у зв’язку з введенням карантинних обмежень через поширення короно вірусу COVID-19.

           Тематика питань, з якими найчастіше звертаються громадяни виглядає таким чином:

     -    щодо призначення пенсії 141 (4%)

     -    щодо перерахунку пенсії  261  ( 8 %);      

  • щодо виплати допомоги на поховання/недоотриманної пенсії 215 (6%);
  • щодо видачі довідок різного змісту 861 (26%);
  • щодо усного консультування 1017 (30%);
  • щодо прийняття заяв про реєстрацію на веб-порталі  232 ( 7%);
  • щодо  інших питань 632 (19%)

         Враховуючи контингент відвідувачів сектору обслуговування громадян постійно поліпшуються умови для прийому пенсіонерів. Прийом громадян  здійснюється на першому поверсі адміністративної будівлі. Приміщення обладнане належним чином, комп’ютерна техніка підключена до локальних мереж Приазовського сектору обслуговування громадян (сервісного центра). В приміщенні для громадян створено зручну зону очікування з містами для сидіння, медичною аптечкою. На столах розміщено інформаційно-роз’яснювальні листівки, буклети та т. і., є комп’ютер для тих, хто бажає відвідати веб-портал електронний пенсійних послуг Пенсійного фонду України, тобто всі відвідувачі мають можливість в зручній обстановці дочекатися прийому та ознайомитися з пенсійним законодавством.

          В приміщенні Приазовського сектору обслуговування громадян (сервісного центра) обладнано 11 інформаційних стендів, в т. ч. 3 стенди банків, які є на території району.

          Для того, щоб відвідувачі мали змогу висловити свої скарги або пропозиції не звертаючись до посадових осіб сектору, на першому поверсі  є скриньки для висловлення громадської думки та для звернень (скарг та пропозицій) громадян. Також для відвідувачів сектору є журнал обліку скарг та пропозицій. В такий спосіб, за звітний період, звернень не надходило. 

          Прийом громадян здійснюється протягом робочого часу без поділу за територіальним (зональним, дільничним) принципом, універсальні спеціалісти сектору надають загальну інформацію про умови, порядок призначення, перерахунку, виплати пенсій, ведення обліку (коригування відомостей) про осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню, приймають заяви, документи тощо.

Протягом 6 місяців 2020 року до Приазовського сектору обслуговування громадян (сервісного центру) всього надійшло 102 звернення громадян (в т.ч. письмових 1, що на  рівні аналогічного періоду минулого року, на особистому прийому у завідувача сектору 21, що на 13 більше ніж за аналогічний період минулого року, на  виїзних прийомах в ОТГ 80, що на  62 більше ніж за аналогічний період минулого року). Загальна кількість звернень за 6 місяців 2020 року  на 75 більше, ніж в аналогічному періоді 2019 року (всього  27 чоловік, в тому числі письмових 1, на особистому прийому у завідувача сектору 8,  на  виїзних прийомах в ОТГ 18).

          За 6 місяців 2020 року проведено 17 виїзних прийомів, що на 14 більше, ніж у аналогічному періоді 2019 року (6 виїздів).

          На особистих прийомах у завідувача сектору громадяни отримували обґрунтовані відповіді, поради, кваліфіковані роз’яснення. При цьому не допускалось надання неоднозначних або неповних відповідей,  порушення встановлених законодавством термінів. Більшість питань, порушених на особистих та виїзних прийомах вирішуються під час прийомів, а ті, які потребують більш детального розгляду – в установлений законодавством строк.

          Графіки виїзних прийомів громадян на віддалених робочих місцях в  ОТГ передбачені підписаними з громадами угодами про співпрацю. Про проведення виїзних прийомів заздалегідь сповіщаються мешканці сіл через оголошення в сільських радах та об’єднаних територіальних громадах, шляхом розміщення об’яв у найбільш людних місцях населених пунктів.  

         При проведенні виїзних прийомів серед громадян району розповсюджуються інформаційні бюлетені та листівки стосовно змін в пенсійному законодавстві, порядку та умов призначення  чи перерахунку пенсії, виплати пенсій через установи банків, організації роботи з майбутніми пенсіонерами та з інших питань.

Всі  письмові звернення, які надійшли до сектору обслуговування громадян (сервісного центру), було розглянуто у встановлені терміни, згідно вимог чинного законодавства, з обов’язковим інформуванням заявників  про порядок оскарження дій та рішень органів Пенсійного фонду України.

Випадків безпідставної відмови заявникам у задоволенні обґрунтованих вимог не було. Скарг на дії або бездіяльність працівників відділу обслуговування громадян (сервісного центру) не надходило.

Колективних та повторних звернень не надходило.

          У секторі обслуговування громадян (сервісного центра) приділяється особлива увага вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, учасники антитерористичної операції, члени сімей учасників АТО, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

          Розроблено оновлену анкету для вивчення громадської думки про роботу сектору. Регулярно проводиться анкетування громадян щодо якості обслуговування працівниками сектору. За II квартали 2020 року в анкетуванні прийняло участь 11 осіб (у 2019 році – 13)  .

У Приазовському секторі обслуговування громадян щодня працює „гаряча” лінія. Спеціалісти сектору обслуговування громадян відповідають на запитання тих, хто звернувся в телефонному режимі, оперативно надають консультації, роз’яснюють діюче пенсійне законодавство.

           Номер телефону „гарячої” лінії регулярно оприлюднюється в засобах масової інформації та на інформаційних стендах сектору обслуговування громадян (сервісного центра), об’єднаних територіальних громад, сільських рад, діючих в районі підприємств, установ, організацій, в місцях скупчення людей.  

           За 6 місяців 2020 року на “гарячу” телефону лінію звернулося 2273 громадян, що на 1061 менше попереднього року (3334).

Позитивно зарекомендувала себе практика відвідування осіб з обмеженими  фізичними можливостями, з інвалідністю по зору, за місцем їх проживання. Аби не залишати цих громадян на самоті зі своїми труднощами, надати можливість відчути турботу про них, фахівці сектору з початку року зробили виїзні прийоми до 31 особи з обмеженими фізичними можливостями (18 - у 2019 році), 196 дзвінків ввічливості (у попередньому році –41), направили 85 СМС- повідомлень, провели скайп-зв’язок з 17 особами. 

Особам з обмеженими фізичними можливостями створені умови для доступу в приміщення за допомогою пандусу та кнопки виклику, які встановлені при вході в будівлю. В середині приміщення розміщено тактильну плитку, тактильну доріжку та таблички з використанням шрифту Брауля для незрячих пенсіонерів. Як правило, люди зазначеної категорії не мають можливості самостійно звертатися до сектору обслуговування громадян (сервісного центра) задля вирішення тих чи інших питань, тому відвідування інвалідів цієї категорії за місцем їх проживання - є важливою складовою проведення роз’яснювальної роботи. Громадянам надаються роз’яснення щодо змін у пенсійному законодавстві, зокрема щодо реалізації державної політики у сфері соціального захисту найуразливіших категорій громадян.

З метою виконання Закону України „Про доступ до публічної інформації” на першому поверсі визначено місце для роботи відвідувачів із документами, що містять публічну інформацію, їх копіями. Також є можливість  робити виписки з них, фотографувати, копіювати, сканувати їх, записувати на будь-які носії інформації тощо. Завжди в наявності форми бланків запитів на інформацію, які надаються при зверненні громадян. Постійно оновлюється інформація про діяльність сектору обслуговування громадян (сервісного центру) на веб-порталі Пенсійного фонду України та веб-сайті районної державної адміністрації.

          

 

 

Завідувач Приазовського сектору

обслуговування громадян

(сервісний центр)                                                     Наталія ТЕРЕЩЕНКО                           

                                                       

 

 

 



Рада оборони Приазовського району

НАБОР НА ВОИНСКУЮ
СЛУЖБУ ПО КОНТРАКТУ!

Абетка безпеки

Абетка безпеки

Соціальні роліки "Дитина-нагорода за любов" та "Справжні чоловіки"

Абетка безпеки

priazrda_files/bg.jpg

Схема формування екологічної мережі Приазовського району

ДІЮЧИ РЕЧОВИНИ ЛІКІВ, ЩО БЕРУТЬ УЧАСТЬ У ПРОГРАМІ «ДОСТУПНІ ЛІКИ»

Оголошення

Інвестиційний портал Запорізької області

Інвестиційний портал Запорізької області

Докладніше

Брошура «Україна 1932-1933. Геноцид голодом»

Брошура деталізує історію Голодомору 1932-1933 рр., яку мають знати не лише в Україні, а й у всьому світі, та пояснює, чому Голодомор є геноцидом і чому таким його має визнати світове співтовариство.

Докладніше

Графік проведення «Прямої телефонної лінії» у Межрегіональному управлінні Національного агентства України з питань державної служби у Дніпропетровській та Запорізькій областях

Докладніше

Про сприяння у проведенні робіт з наповнення даними Державного земельного кадастру
Докладніше

Увага!Пряма лінія!

Докладніше

всі оголошення

Конкурси!

Про головне


Гімн Приазовського району




волог.:

тиск:

вітер:



Урядові сайти